اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

همه افراد ۱۲ تا ۱۸ سال گلستان واکسن کرونا تزریق کردند
استاندار گلستان گفت: در نتیجه تلاش فراگیر برای ترغیب ساکنان استان به ایمنی برابر کرونا تاکنون همه دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان حداقل یک نوبت واکسن این ویروس را تزریق کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، علی‌محمد زنگانه روز شنبه در گزارش ویدئو کنفرانسی به ستاد ملی پیشگیری و مقابله با  کرونا  اظهار داشت:از این تعداد ۸۴.۵ درصد ۲ دُز و در رده سنی پنج تا ۱۲ سال هم ۲۳.۷ درصد نوبت اول و ۵.۸ درصد نوبت دوم این  واکسن  را تزریق کردند.

وی تعداد واجدان شرایط تزریق واکسن کرونا در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال گلستان را ۱۸۹ هزار نفر و در رده سنی پنج تا ۱۲ سال ۲۴۰ هزار نفر اعلام کرد.

استاندار گلستان گفت:از مجموع یک‌میلیون و ۵۵۰ هزار واجد شرایط بالای ۱۲ سال تزریق واکسن کرونا در استان، ۹۳.۴ درصد نوبت اول، ۸۳ درصد نوبت دوم و ۳۲.۵ درصد نوبت سوم را تزریق کردند.

وی ادامه داد:میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گلستان ۸۷ درصد است که‌برای جلوگیری از همه گیری دوباره ویروس این رقم نباید به کمتر از ۸۵ درصد برسد.

بر اساس اعلام  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان در حال حاضر ۱۸۴ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که هفت نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رنگ شیوع کرونا در همه ۱۴ شهرستان گلستان زرد است.


http://www.caspiankhabar.com/93058



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96