اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان آتش نشانی گرگان خبر داد:

۳ مصدوم در اثر آتش سوزی یک منزل در گرگان
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و مصدومیت سه نفر خبر داد و گفت: این آتش سوزی به همت همکاران ما اطفا شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، موسی الرضا صفری در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به وقوع حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع های مسکن مهر گلستان شهر گرگان، اظهار کرد:با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه حاکی از آن است که علت اصلی حادقه، نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی بوده است، افزود: متاسفانه سه نفر از اعضا این خانواده در حادثه مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه به علت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد شده، خاطرنشان کرد:دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده اند نیز بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده اند.

صفری تصریح کرد:متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی جهت خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملا غیر استاندارد و ناایمن استفاده می کنند که م یتوان زنگ هشدار تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار را برایمان به صدا درآورد.


http://www.caspiankhabar.com/93065



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96