اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون اقتصادی استاندار گلستان خبر داد

تخصیص سهمیه جدید آرد به نانوایی های گلستان
معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: به منظور جلوگیری از صف های شلوغ نانوایی ها، سهمیه جدید آرد برای پخت نان تخصیص داده شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محمد دهنوی در حاشیه بازید از  نانوایی ‌ها، اظهار کرد:امسال با توجه به همزمانی عید نوروز و شروع ماه مبارک رمضان مشکلات عدیده‌ای در بحث آرد و نان داشته‌ایم.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه با شروع ماه مبارک رمضان گزارشی از شلوغی و صف‌های طولانی نانوایی‌ها داشته‌ایم، افزود:تلاش کردیم با نظارت مستمر و همچنین تخصیص سهمیه جدید آرد به نانوایی‌ها این مسئله را حل کنیم.

دهنوی ادامه داد:نظارت از نانوایی‌ها با همکاری ناظرین در اداره کل غله، فرمانداری گرگان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات ادامه خواهد داشت و امیدواریم مردم نیز در این حوزه با ما همکاری داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به اینکه سهمیه بخشی از آزادپزها و صنف و صنعت قطع شده است، خاطرنشان کرد:بخشی از آرد نانوایی‌هایی که باید نان پخت شود و در اختیار مردم قرار گیرد متأسفانه در بخش آزاد خرید و فروش می‌شود و ما به دنبال این هستیم که این مسئله را کنترل و در چند روز آینده به حداقل برسانیم.

وی گفت:علت اصلی مسئله کمبود آرد، به دلیل افزایش قیمت آن در بازار آزاد است و بخشی نیز به دلیل کمبود آردی است که در کشورهای همسایه داریم که متأسفانه زمینه قاچاق این کالا را فراهم کرده است.

دهنوی تاکید کرد:ما برای اینکه بتوانیم در این حوزه نظارت بیشتری داشته باشیم با توجه به تعداد زیاد نانوایی‌ها در سطح استان نیازمند همکاری بیشتر مردم در این زمینه هستیم و تخلفات دیده شده را به مسئولان گزارش دهند تا بتوانیم در این زمینه برخوردهای لازم را داشته باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/93077



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96