اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس حوزه هنری استان گلستان مطرح کرد:

گام های پایانی ساخت پردیس سینمایی گنبدکاووس/ حوزه هنری متعلق به همه دلسوزان انقلاب است
رئیس حوزه هنری استان گلستان با اشاره به اینکه این نهاد خانه همه هنرمندان متعهد است، اظهار کرد: از این پس دیگر شاهد حمایت های گزینشی در حوزه هنری نخواهیم بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید حسام بنی فاطمه در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مراسم اکران فیلم«موقعیت مهدی»که در در پردیس  سینما یی عصر جدید گرگان و با حضور فعالان  فرهنگی  و  هنر ی و اصحاب رسانه و مطبوعات به نمایش در آمد با اشاره به اینکه حوزه هنری امسال تلاش کرد برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی را به صورت جدی تری دنبال کند، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا، دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، معرفی چهره سال هنر انقلاب، کارگاه داستان نویسی انقلاب، برپایی نمایشگاه های تجسمی، نشست پژوهشگران انقلاب، اجرای نمایش خیابانی و صحنه ای، اجرای سرود، محفل خاطره گویی دفاع مقدس با حضور دانش آموزان، برگزاری مهرواره منطقهای شعر وحدت اقوام و اکران فیلم، از جمله برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب در استان گلستان بوده است.

وی با اشاره به بازسازی سینما عصر جدید و تبدیل آن به پردیس سینمایی گفت:با تلاش همکارانمان در موسسه سینمایی بهمن سبز، به لطف خدا بازسازی سینما هجرت  گنبد کاووس نیز در مراحل پایانی است و در سال جاری شاهد افتتاح سینمایی زیبا و در خور شان خانواده های گنبدی خواهیم بود.

رئیس حوزه هنری استان گلستان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی لازم برای بازسازی سینما بهمن آزادشهر نیز آغاز شده است، خاطرنشان کرد:حوزه هنری متعلق به همه فعالان فرهنگی و هنری استان است و قطعا در مسیر پیش رو با کمک همه دلسوزان انقلاب مسیر و اتفاقات جدیدی را تجربه خواهد کرد.

بنی فاطمه با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم حوزه هنری یک اداره نیست، ادامه داد:حوزه هنری بدون تردید محلی است برای حضور هنرمندان و بهره مندی از ظرفیت هایی که در اختیار داریم.

وی در پایان از تمامی هنرمندان و فعالان فرهنگی استان جهت حضور در حوزه هنری دعوت کرد و گفت:درب حوزه هنری بر روی تمام هنرمندان باز است و ما حامی همه هنرمندان متعهد خواهیم بود تا ان شاءلله با کمک همه ی عزیزان و دلسوزان فرهنگ و هنر شاهد تولیدات و فعالیت های مناسبی باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/93083



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96