اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

عزم جدی مسئولان گلستانی برای رفع معضلات فرهنگی گرگان/ تشکیل ستاد فرهنگی ویژه «النگدره»
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از اجرای برنامه های مختلف برای رفع معضلات فرهنگی در «النگدره» گرگان خبر داد و گفت: رفع معضلات فرهنگی شهر گرگان به ویژه النگدره به عزم جدی استانی نیاز داشت که خوشبختانه این مهم محقق شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع معضلات فرهنگی به ویژه مناسب سازی النگدره گرگان اظهار کرد:در جلسه اخیر شورای پیشگیری از جرم گلستان که با حضور استاندار گلستان و تمامی دستگاه های فرهنگی و مرتبط برگزار شد موضوع رسیدگی به معضلات فرهنگی در سطح شهر گرگان مطرح شد و این مسئله از ابعاد گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان در این نشست برای رسیدگی به معضلات فرهنگی تقسیم کار صورت گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در دو سطح سلبی و ایجابی انجام شود، افزود:قانون نقش دستگاه های مختلف را در بعد سلبی و ایجابی مشخص کرده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تصمیمات اخذ شده در بعد ایجابی تصریح کرد:در بعد ایجابی مقرر شد ستاد فرهنگی ویژه النگدره با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی سپاه و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تشکیل شود و در قالب آن کار فرهنگی ویژه، بلندمدت و پایدار برای النگدره گرگان اجرایی می شود.

گرزین تأکید کرد:طرح های مختلفی برای اجرای در ستاد فرهنگی ویژه النگدره تشکیل شده که این طرح ها در هفته اخیر در نشستی بررسی و مصوب خواهد شد تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به معضلات فرهنگی به ویژه مناسب سازی النگدره به عزم جدی استانی نیاز داشت که این اتفاق مبارک در گلستان رخ داد، یادآور شد:خوشبختانه جلسه اخیر خروجی بسیار خوبی داشت و مسئولان مختلف استانی اعم از سپاه، نیروی انتظامی، صمت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش و دیگر مسئولان استانی در این جلسه حضور داشتند تا اتفاق عملی و مؤثر رخ دهد و صرفاً به درد و دل و گزارش ختم نشود، در این مسئله نقش دستگاه ها مشخص شد و به زودی مصوبات آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه مقرر شد دستگاه های با وظایف سلبی و ایجابی به صورت جدی نقش خود را ایفا کنند، خاطرنشان کرد:این کارگروه نویدبخش اتفاقات بسیار مهمی برای رسیدگی به مسائل فرهنگی شهر گرگان به ویژه النگدره خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/93087



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96