اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کارشناس هواشناسی گلستان خبر داد

کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در گلستان/ احتمال آبگرفتگی معابر
کارشناس هواشناسی استان گلستان از تداوم بارش ها رد استان گلستان خبر داد و گفت: از صبح امروز یکشنبه دمای هوا در استان گلستان چهار الی پنج درجه خنک‌تر می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، مریم نیکزادفر اظهار کرد:از امروز بعد از ظهر با تقویت جریانات شمالی، بارش‌ها در استان  گلستان  شدت گرفت و تا این لحظه مقدار بارش باران در شهرستان آق‌قلا حدود ۱۰ میلی‌متر گزارش شد و در شهرستان‌های بندرترکمن و بندرگز حدود ۹ میلی‌متر و در گرگان حدود هشت میلی متر بوده است.

وی با بیان اینکه بارش ها تا فردا تا مناطق شرقی استان گلستان ادامه خواهد داشت، افزود:به دلیل شدت بارش ها امکان آبگرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد، همچنین براساس پیش بینی  هواشناسی  امشب بارش ها در ارتفاعات استان گلستان به ویژه ارتفاعات جنوب غربی استان به شکل برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان از تداوم سامانه ناپایدار جوی تا ابتدای فردا در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد:در روز دوشنبه از میزان فعالیت این سامانه ناپایدار جوی در استان کاسته می شود و بیشتر شاهد پوشش ابر و بارش های پراکنده در سطح استان گلستان خواهیم بود.

نیکزادفر با بیان اینکه در روز سه شنبه با خروج سامانه ناپایدار جوی آسمان استان آرام و پایدار خواهد شد، بیان کرد:آسمان گلستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود ضمن اینکه در این دو روز افزایش دما نیز در سطح استان پیش‌بینی می شود، امروز بیشتری دمای هوا در استان گلستان مربوط به اینچه برون با ۱۸ درجه سانتی گراد بود.

وی با بیان اینکه فردا دمای هوا در گلستان نسبت به امروز چهار الی پنج درجه سانتی گراد خنک‌تر خواهد شد، تاکید کرد:با توجه پیش بینی های هواشناسی‌و احتمال آبگرفتگی محلی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه ها، جاری شدن رواناب در مسیل ها و لغزندگی جاده ها، به هم‌استانی ها توصیه می شود طی این هفته‌از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و از توقف در حاشیه رودخانه ها و فعالیت های کوهنوردی اجتناب کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93090



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96