اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مراسم شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌ها در گلستان برگزار می‌شود
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مراسم شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌ها در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه  استانداری ، سید علی مهاجر در جلسه استانی ستاد  کرونا  استان با اشاره به وضع کرونایی  گلستان  اظهار داشت:با توجه به نزدیک شب های قدر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

وی تصریح کرد:در شهرهای قرمزبا 30درصد، مراسم درشهرهای نارنجی و مکان های مسقف 50 درصد برگزار خواهد شد و در شهرهای زرد با 70 درصد ظرفیت مکان‌ها مسقف این برنامه به مدت 90دقیقه اجرا می‌شود.

مهاجر افزود:مسابقات ورزشی هم با حضور 30 درصد ظرفیت سالن‌ها برگزار خواهد شد و این مصوبه برای همه سالن‌های ورزشی اجرایی است.
 

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان درباره استفاده از QR کد هم گفت:فروشندگان تا پایان فروردین فرصت دارند تا در سامانه ثبت‌نام کنند و کد مورد نظر را پرینت و در محل کسب خود بچسبانند.

مهاجر گفت:در صورتی که صاحبان اصناف این قانون را رعایت نکنند از اول اردیبهشت تعزیرات وارد عمل شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

استان گلستان از امروز از حالت زرد خارج شد و 4 شهرستان گرگان، گالیکش، کلاله و مینودشت به رنگ پرخطر نارنجی تبدیل شدند.


http://www.caspiankhabar.com/93092



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96