اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۴۰ درصد مدارس استان گلستان فرسوده است
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: ۴۰ درصد مدارس استان گلستان فرسوده است و بیش از ۸۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به ننقل از تسنیم، وحید فراهی، با اشاره به فرسوده بودن بیش از 40 درصد  مدارس  استان گلستان اظهار داشت:اکنون بیش از 80 پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد.

مدیرکل  نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان افزود:80 پروژه و 500 کلاس نیمه تمام در استان گلستان داریم که برای اتمام آنها نیازمند کمک خیران هستیم.

فراهی تصریح کرد:تا پایان مهر با تامین اعتبار 180 کلاس از طرح‌های در حال ساخت تحویل آموزش و پرورش استان گلستان می‌شود که حدود 50 درصد طرح‌های در ساخت است.
 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان افزود:واحد مشارکت‌های مردمی اداره کل تجهیز و نوسازی استان آماده همکاری با خیران برای کمک به نوسازی این مدارس است.

وی عنوان کرد:ما در سرانه آموزشی استان نسبت به سرانه متوسط کشور کمتر هستیم و برای رسیدن به این امر نیازمند این هستیم که حدود 140 هزار مترمربع فضای آموزشی جدید در استان احداث کنیم تا به سرانه آموزشی کشور برسیم و امیدواریم با نگاه بلند مسئولان استانی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این امر مهم هر چه زودتر در استان گلستان محقق شود.


http://www.caspiankhabar.com/93108



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96