اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعطیلی برخی مشاغل و واحدهای صنفی استان گلستان از ۲۳ فروردین/محدودیت تردد در تفرجگاه‌ها ادامه دارد
استاندار گلستان از تعطیلی برخی مشاغل و واحدهای صنفی در استان برای کنترل شیوع کرونا خبر داد و گفت: ممنوعیت فعالیت این مشاغل از روز شنبه ( ۲۳ فروردین ماه) آغاز می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  از گرگان، هادی حق‌شناس ظهر امروز در جلسه ستاد  استان ی مقابله با  کرونا  با قدردانی از تلاش‌های  کادر درمان ی استان اظهارداشت:خوشبختانه با اقدامات انجام شده و برقراری برخی محدودیت‌های تردد و تعطیلی بعضی مشاغل، روند بیماری کرونا در استان کُند شده اما این به معنای عادی شدن شرایط نیست.

وی با اشاره به دستورالعمل جدید ستاد ملی مقابله با کرونا درباره فعالیت مشاغل پرخطر و کم خطر گفت:طبق این دستورالعمل فعالیت فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، پاساژها و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست‌فودها، گرمابه، سونا و ماساژ، روز بازارها و نمایشگاه‌ها، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالن‌های مراسم، قهوه خانه‌ها، چایخانه و تریا از روز شنبه(23 فروردین ماه)تا اطلاع ثانوی تعطیل و ممنوع است.

 استاندار  گلستان گفت:تعطیلی آموزشگاه‌ها، مراکز پیش دبستانی، مهدهای کودک، مراکز فرهنگی از جمله سینما، تئاتر، فرهنگسراها، اماکن مذهبی، پارک‌ها و فضاهای سبز و مبلمان شهری، مراکز گردشگری از جمله موزه‌ها و غیره نیز همچنان ادامه دارد.

وی بیان داشت:محدویت تردد در تفرجگاه‌های استان نیز برای تمام خودروها همچنان برقرار است و مردم برای قطع زنجیره بیماری کرونا باید این موضوعات را جدی بگیرند.

حق‌شناس افزود:از روز شنبه محدودیت تردد خودروها از شهر و بین شهری استان برداشته و ممنوعیت تنها محدود به خروج از استان می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/9319



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96