اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی گلستان وجود ندارد/ کم‌فروشی و احتکار را به 124 گزارش کنید
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در تأمین اقلام و کالاهای اسای در استان گلستان کمبودی وجود ندارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، محمد برزعلی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:تولید مرغ در استان گلستان بیش از ۵۰۰ تن است و گاهی اوقات تا ۷۰۰ تن نیز رسیده است و مرغ این استان به استان های البرز، تهران و اصفهان ارسال می شود و می توان گفت این آمار در کنار ذخایر بیش از دو هزار تن مرغ منجمد در استان است لذا می توان گفت در استان گلستان از لحاظ تأمین مرغ هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی مصرف مرغ گرم در گلستان را ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن اعلام کرد و یادآور شد:نیاز استان گلستان در شرایط حداکثر ۶۰ الی ۷۰ تن است این در حالی است که تولید استان بیش از ۱۸۰ تن است و نیاز بخشی از استان های دیگر از جمله تهران توسط گلستان تأمین می شود.

رئیس سازمان  جهاد کشاورزی  استان گلستان با اشاره به آخرین وضعیت توزیع شکر، تصریح کرد:شکر  تنظیم بازار  در مجموعه های شبکه های توزیع جهاد کشاورزی از جمله در فروشگاه های زنجیره ای به صورت بسته بندی توزیع می شود و در صورت کمبود به صورت آزاد و غیربسته بندی نیز روانه بازار خواهد شد به این ترتیب از لحاظ ذخایر شکر نیز در استان مشکلی وجود ندارد.

برزعلی از مردم خواست در صورت مشاهده کم فروشی و  احتکار  با شماره ۱۲۴ تماس حاصل کنند. متذکر شد:برخی از مردم از کمبود و یا فروش روغن به تعداد خاص گلایه می کنند حال آنکه در فضای دیجیتال مارکت یا بازارهای دیجیتالی روغن و ماکارونی به قیمت قدیمی در حال عرضه است.


http://www.caspiankhabar.com/93192



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96