اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان اعلام کرد؛

کمبودی در حوزه کالا‌های اساسی مورد نیاز استان نداریم
استاندار گلستان گفت: ذخیره کالا‌های اساسی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  علی محمد زنگانه  استاندار گلستان در اولین جلسه ستاد مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با حضور دکتر پاپی زاده، معاون وزیر جهادکشاورزی گفت:در حوزه ذخیره کالا‌های استراتژیک هیچ جای نگرانی نیست و به اندازه کافی کالا‌هایی که مشمول این طرح هستند در استان وجود دارد.


علی محمد زنگانه افزود:قرارگاه شهید امانی در دو حوزه  اقتصادی  و اجتماعی و کمیته‌ها و کارگروه ها، به صورت کاملاً شفاف و با تقسیم کار مشخص ایجاد شده و هدف این است که اجزای مختلف این دو حوزه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقناع سازی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی بتوانند به صورت کاملاً هم افزا و هماهنگ در استان اقدام کنند.


زنگانه گفت:در حال حاضر به شدت نیاز داریم که مردم را درباره مزایای اجرای این طرح در دراز مدت برای اقتصاد کشور، برای معیشت به خصوص مردمی که در دهک‌های پایین هستند آگاه کنیم.


استاندار گفت:مردم باید بدانند، یارانه‌هایی که قبلاً پرداخت می‌شد، به گروه‌های هدف اصابت نمی‌کرد و افراد برخوردار و کمتر برخوردار به یک نسبت از آن استفاده می‌کردند، حتی افراد برخوردار بیشتر استفاده می‌کردند.


استاندار گلستان افزود:اگر این یارانه، مستقیما به دهک‌های پایین پرداخت شود و افراد برخوردار، هزینه مصرف خود را به صورت واقعی بپردازند، اتفاق خوبی رخ می‌دهد و جلوگیری از اسراف و قاچاق، از مزایای آن است.


علی محمد زنگانه ادامه داد:رسانه ها، فضای مجازی، افراد ذی نفوذ همه باید تلاش کنند تا این اقناع سازی اجتماعی انجام شود.


او گفت:کسانی که درباره واریزنشدن کمک معیشتی سوال دارند می‌توانند هم از طریق درگاه اینترنتی و هم از طریق ارتباط با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رفع ابهام کنند.


استاندار گلستان گفت:تعزیرات حکومتی، صمت و  جهاد کشاورزی  باید اقدامات مربوط به تنظیم و نظارت بر بازار را با جدیت در دستور کار قرار دهند.


http://www.caspiankhabar.com/93199



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96