اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۷ شهرستان گلستان در وضعیت آبی/۱۱۳ بیمار کرونایی بستری هستند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به اینکه ۷ شهرستان گلستان در وضعیت آبی قرار دارد، گفت: ۳۵ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سعید گل‌فیروزی اظهار داشت:بستری 113 بیمار  کرونا یی در مراکز درمانی استان گلستان بستریند که 31 نفر بد حال هستند‌.

وی با اشاره به بستری 115 بیمارمبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان افزود:تعداد بیماران بستری امروز 8 نفر کمتر شده که از این تعداد 17 نفر برای تنفس بهتر به دستگاه ونتیلاتور متصل شده اند.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان تاکید کرد:براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های گرگان، آزادشهر، آق قلا، رامیان، گمیشان، گنبدکاووس و مینودشت از نظر شیوع کرونا در حالت عادی قرار دارند.
 

گل‌فیروزی گفت:شهرستان‌های بندرگز، ترکمن، علی آباد کتول، کردکوی، کلاله، مراوه تپه و گمیشان نیز به نسبت پرخطر هستند و در جمع شهرستان‌های زرد رنگ قرار گرفته اند.

وی افزود:هیچ یک از شهرستان‌های گلستان به لحاظ شیوع کرونا، دروضع بسیار پرخطر قرمز یا پرخطر نارنجی قرار ندارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:تکمیل واکسیناسیون، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ از عمده راهکار‌هایی است که از شیوع کرونا جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد:رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون لازمه مهار کرونا است.


http://www.caspiankhabar.com/93201



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96