اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت اطلاع مردم از جزئیات طرح عادلانه سازی یارانه‌ها
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد بستری برای توجیه مردم نسبت به فواید طرح عادلانه سازی یارانه‌ها سخن تاکید کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  غلامرضا منتظری  اظهار کرد:در ایام اجرای طرح حذف  ارز  ترجیحی تدوین یک مدل جامع و فراگیر پاسخگو با توجه به سوالات و شبهات موجود در بین مردم، ضرورت دارد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی  مجلس شورای اسلامی  افزود:استاندار گلستان موظف است با تشکیل یک مجمع اطلاع رسانی نسبت به پاسخگویی به سوالات مردم اقدام کرده تا آنها با هیچ کاستی و نقصی روبرو نشوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:خروجی این مجمع باید در قالب یک بروشور در اختیار مدیران دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته تا نسبت به شبهات به وجود آمده پاسخگو باشند.

منتظری از نقش ائمه جمعه در اطلاع رسانی و برطرف کردن سوالات مردم سخن گفت و تصریح کرد:یکی دیگر از بازوهای این مجمع اطلاع رسانی فعالان مجازی است.

وی افزود:نباید از تأثیر فضای مجازی بر جامعه غافل شویم و پیش از اینکه شبکه‌های معاند از وضعیت موجود سو ء استفاده کنند، باید تأثیر مثبتی بر جامعه بگذاریم.

دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تأیید سخنان منتظری گفت:برای اینکه مردم با شرایط فعلی راحت تر شوند باید آمارهایی که توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر سازمان جهاد کشاورزی و صمت اعلام می‌شود در اختیار آنها قرار گیرد.

رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد:اقدام شجاعانه رئیس جمهور موجب تعادل در جامعه شده و یارانه‌ای که پیش از این قشر ضعیف جامعه از آن بی بهره بودند در اختیار تمامی آحاد جامعه قرار می‌گیرد.

وی افزود:همکاری ائمه جمعه، فرمانداران، دهیاران، بخشداران و سایر نیروهای خدمات رسان در نقاط دور و نزدیک این استان می‌تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر استان را فراهم کند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت:چنانچه کسی در روستاها توانایی ثبت نام در سامانه‌های اخذ یارانه را نداشت، مسئولیت این امر بر دوش مدیران اجرایی است و باید در جهت رفع موانع موجود در این حوزه قدم بردارند.

همچنین در این نشست آیت الله سید هادی هاشمی شاهرودی گفت:در کشور ما ۸۰۰ ائمه جمعه وجود دارد که می‌توان از ظرفیت آنها برای آگاهی بخشی به مردم استفاده کرد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:افرادی که پیش از این از مسئله ارز ترجیحی سو ء استفاده می‌کردند اکنون به موارد دیگری روی آورده و قصد اختلال در حوزه  اقتصادی  کشور را دارند.

وی افزود:برای جلوگیری از این نوسانات ضروری است که در استان و کشور، کمیته‌های اختصاصی اقتصادی تشکیل شود.


http://www.caspiankhabar.com/93205



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96