اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده کل سپاه پاسداران:

عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان های نبرد است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان های نبرد شناخته می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار حسین سلامی در جمع پاسداران تیپ مردم پایه  سپاه  نینوا استان گلستان اظهار کرد:شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی‌ها، فداکاری‌ها و خون پاک مردم غیور این ملت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به پاسداران سپاه نینوا تاکید کرد:شما مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب«وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا»بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خود صادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد:شما پاسداران کسانی هستید که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می‌بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهید بلکه قلب‌های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می‌شود، ما محصول ۴۳ سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت، در تنگناها، کمبودها و نابرابری‌ها هستیم.

وی افزود:تجربه گران‌سنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان‌های نبرد است و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند.

سلامی ضمن اشاره به حوادث منطقه بیان کرد:ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگرها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمین‌مان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این ارمغان دشمن ماست.

یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد:اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار و قوی شدن راه ما است.

وی افزود:شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان باید همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

فرمانده کل سپاه در پایان گفت: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد.


http://www.caspiankhabar.com/93219



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96