اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس شورای شهر گنبدکاووس:

شهرداری‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان خود مشکل دارند/ شوراها جزیره ای جدا افتاده نیستند
رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: بسیاری از شهرداری‌ها برای هزینه‌های جاری خود درآمدی ندارند و در حقوق و مزایای کارکنان خود به مشکل برخوردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، پرویز ناصری در نشست هم‌اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهرستان‌های شرق گلستان اظهار کرد:درخواست من از تمامی اعضای  شورای شهر  این است که شهرهای خود را به صورت جزیره‌ای نبینیم بلکه باید همه استان را مورد توجه قرار دهیم، اگر شهری در جهت پیشرفت و توسعه پتانسیلی دارد باید همه در راستای بالفعل کردن آن دست به دست هم دهیم تا استان گلستان پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه استان گلستان در برخی از مسائل محروم مانده است، افزود:در بحث درآمدهای حاصل از ارزش افزوده که بیشتر مربوط به بخش صنعتی است استان گلستان در محدودیت زیادی قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر  گنبد کاووس با بیان اینکه استان های شمالی غذای کل کشور را تامین می کنند اما خود از این درآمد محروم هستند، خاطرنشان کرد:متاسفانه درآمد سرشاری نصیب استان های شمالی نمی شود، گندم تولیدی در گنبدکاووس مقام نخست کشور را دارد چرا باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده بهره نمی بریم؟ 

ناصری با بیان اینکه بسیاری از  شهرداری ‌ها برای هزینه‌های جاری خود درآمدی ندارند و در حقوق و مزایای کارکنان خود به مشکل برخوردند، تصریح کرد:امروز خوشحال هستیم که اتفاق بزرگی در کشورمان تحت عنوان جراحی اقتصادی رخ داده است و وظیفه تک‌تک ما است که بنا به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین گام برداریم.

وی با بیان اینکه باید مردم را نسبت به مسائل اقتصادی کشور آگاه کنیم، خاطرنشان کرد:وظیفه ما این است که در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها مردم را به آرامش دعوت کنیم و برای رفع مشکلات مردم گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با بیان اینکه تمام شهرداری ها و شوراهای شهر درگیر درآمد هستند، تاکید کرد:درآمدهای پایدار جز با جذب گردشگر انجام نمی شود و امیدوارم با تلاش همه این مهم در استان تحقق یابد، باید با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارتباط برقرار کنیم تا در جذب سرمایه گذار و ارزش افزوده گام های مثبتی برداریم.


http://www.caspiankhabar.com/93229



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96