اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد؛

جست و جو برای یافتن دختر ۸ ساله در گلستان/ کمک از تصاویر هوایی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: عملیات ها برای نجات دختر ۸ ساله سمنانی ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد:عصر روز جمعه، پس از گزارش استان سمنان مبنی بر گم شدن یک دختر ۸ ساله در روستای حسین آباد کالپوش که منطقه‌ای بین استان سمنان و گلستان است تیم‌های امداد و نجات گلستانی سریعاً به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود:اکنون، پس از گذشت دو روز از حادثه نیروهای امدادی ما همچنان در محل مستقر و تلاش‌ها برای یافتن این دختر ۸ ساله ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت  هلال احمر  گلستان تصریح کرد:وضعیت نامناسب جوی در روز اول حادثه موجب اختلال در کار ما شد.

غریب آبادی ادامه داد:در عصر روز جمعه که گزارش این حادثه به دست ما رسید نیروهای تیم واکنش سریع و تیم آنست(سگ‌های جستجو و نجات)سریعاً به محل اعزام شده اما به دلیل مه زیاد در جنگل و بارش باران در یافتن این گمشده به مشکل برخوردیم.

وی با بیان اینکه اگر در روز اول شرایط جوی مساعد بود همان روز این دختر ۸ ساله پیدا می‌شد گفت:در حال حاضر استان سمنان از طریق پهباد و هلی شات به صورت تصویربرداری هوایی در حال جستجو برای یافتن این گمشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام معاون امداد و نجات گلستان به محل حادثه خبر داد و گفت:در اولین روز حادثه تیم واکنش سریع استان، در روز دوم تیم‌هایی از شهرستان‌های آزادشهر و مینودشت و امروز نیز چند تیم عملیاتی از شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و آزادشهر در کنار نیروهای هلال احمر استان سمنان به جستجو می‌پردازند.

غریب آبادی در انتها علت این حادثه را برگزاری جشن شقایق در روستای حسین آباد کالپوش و جدا شدن این کودک از خانواده در جریان جشن عنوان کرد.


http://www.caspiankhabar.com/93243



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96