اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون جهاد کشاورزی گلستان:

برخی واحدهای نانوایی در گلستان آرد دولتی را می‌فروشند
معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان ضمن تایید تخلف نانوایی‌های استان گفت: متاسفانه برخی واحدهای صنفی نانوایی آرد را می‌فروشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سعید حسن پور با تاکید بر نظارت ویژه در حوزه نان و آرد، اظهار کرد:تخلف در حوزه  نانوایی  را کسی منکر نمی‌شود اما از تمام توان نیروی انسانی برای نظارت بیشتر استفاده خواهد شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان  جهاد کشاورزی  گلستان از برخورد جدی با متخلفان خبر داد و گفت:طبق تاکید  دادستان  کل استان به واحدهای صنفی متخلف تا سه بار تذکر داده می‌شود پس از مجوز آن واحد باطل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واحدهای فانتزی و سوپر آزاد آرد خود را نانوایی دولتی تهیه می‌کنند، افزود:به دلیل فاصله قیمت مبلغ دریافتی نانوا از پخت آرد تا فروش آن به صورت آزاد این تخلف انجام می‌شود.

به گفته حسن پور، در حال حاضر تیمی متشکل از نیروهای اداره کل غله،  تعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی و سازمان صمت گلستان از واحدهای نانوایی آزاد پز و دولتی بازدید دارند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که این تخلف تنها به نانوایی‌های استان محدود نمی‌شود و گستره ملی دارد، افزود:تلاش می‌کنیم تا با برخوردهای کاملاً بازدارنده دیگر شاهد تخلف در این حوزه نباشیم.


http://www.caspiankhabar.com/93258



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96