اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



از سوی ستاد برگزاری مراسم استقبال و تشییع اعلام شد:

جزئیات مراسم استقبال و تشییع خلبان شهید گلستانی
طی اطلاعیه ای جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهید محمدجواد بای خلبان شهید رامیانی که در سقوط جنگنده ارتش به شهادت رسید اعلام شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، امروز مردم ایران تازه درد و اندوه حادثه مترو پل در آبادان را بر قلب های خود احساس کرده بودند که به ناگاه خبر اندوهناک دوم یاعث شد تا سرتا پای مردم ما را غم فرا بگیرد.سقوط هواپیمای جنگده آموزشی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و  شهادت  دو جوان ارزشمند کشورمان در آسمان هوایی اصفهان همچون تبری بر احساسات ایرانیان نشست و روحشان را خدشه دار کرد.

اما گلستانی ها وقتی شنیدند یکی از این خلبانان غیور شهید«محمدجواد بای»و جوان  رامیان ی و هم استانی آنهاست بیش از پیش اندوهناک شده و بار دیگر یاد و خاطره بیش از ۴ هزار شهید این استان برایشان تداعی شد.خاطراتی از همان روزهای دهه ۴۰ و ۵۰ در مبارزه با طاغوت تا ترورهای کور منافقین در ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، عرصه دفاع از حرم، دفاع از وطن، خاطرات جانفشانی شهدای سلامت و شهدای منا همه و همه به سرعت از پیش چشمانشان عبور کرد.

جرئیات مراسم استقبال و تشییع خلبان شهید گلستانی

مسئولان و مدیران استانی و مدیران ارشد شهرستان رامیان در قالب ستاد برگزاری مراسم استقبال و تشییع شهید«محمدجواد بای»طی اطلاعیه ای مراسم ویژه استقبال از پیکر مطهر این شهید والامقام را در مقابل شهرداری رامیان اعلام کردند.در این اطلاعیه آمده است که مراسم تشییع پیکر نورانی این جوان برومند گلستانی نیز از مقابل شهرداری رامیان تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

صبح امروز یک فروند هواپیمای اف ۷ در منطقه عمومی نایین اصفهان و در حین تمرینات تیراندازی آموزشی هوایی، به علت نقص فنی دچار سانحه شد و سقوط کرد.در این سانحه سرگرد خلبان قاسم زمانی و دانشجوی خلبانی محمد جواد بای به شهادت رسیدند.


http://www.caspiankhabar.com/93262



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96