اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

همه قوا برای مهار گرانی ها تلاش کنند
نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: همه قوا با هم تلاش کنند و دست در دست هم دهند تا جلوی ایجاد گرانی‌ها را در جامعه بگیرند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان با قرائت حدیثی از امام صادق(ع)، بداخلاقی، از بین رفتن امانت و سوءظن و افسردگی را از آثار گرانی بر جامعه عنوان و اظهار کرد:باید مراقب کنیم تا جامعه به گرانی و آثار آن دچار نشود.

امام جمعه گرگان با بیان این که دولت برای برخی از گرانی ها که ناچارا ایجاد شد، تدابیری را اتخاذ کرده، گفت:برخی به بهانه‌های مختلف بازار را به هم ریختند و اجناس خود را گران کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که مجلس باید قوانینی را در خصوص این گرانی‌ها تدوین کند، افزود:مردم باید در جامعه راحت زندگی کنند و نیاز است همه مسوولان اعم از دولت، قوه قضاییه و مجلس دست در دست هم دهند تا جلوی ایجاد گرانی‌ها را در جامعه بگیرند.

امام جمعه گرگان درباره حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان هم ضمن اظهار همدردی با مردم خوزستان اظهار کرد:مسوولان باید با متخلفین این مساله که در نظارت‌ها کوتاهی داشتند برخورد جدی و قاطعانه‌ای داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

آیت‌الله نورمفیدی خواستار برخورد جدی با مقصران این مساله شد و گفت:فرقی نمی کند مقصر شهرداری، نظام مهندسی یا دستگاه‌های ناظر دیگر باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93264



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96