اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد

پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در گلستان/ در برخورد با متخلفان نان مماشات‌ نمی‌کنیم
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از پلمب دو واحد به اتهام کم‌فروشی، کیفیت پایین نان و فروش غیرقانونی آرد سهمیه خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، تقی حسام صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:با توجه به شرایط  اقتصادی  کشور نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان تشدید شده و در گشت های مشترک نظارتی با  نانوایی  های متخلف برخورد می شود.

وی اضافه کرد:در راستای برخورد با نانوایی های متخلف دو واحد نانوایی در شهرهای دلند و خان‌ببین به اتهام کم فروشی، کیفیت پایین نان و فروش غیرقانونی آرد دولتی پلمپ شده‌اند.

مدیرکل  تعزیرات حکومتی  استان گلستان با بیان اینکه گشت‌های مشترک این اداره کل با دستگاه‌های اجرایی در قالب اکیپ های جداگانه و در ساعات اداری و غیر اداری انجام می‌شود، تاکید کرد:از آنجایی که این گونه تخلفات با سلامت و جان مردم ارتباط مستقیم دارد با متخلفان هیچگونه مماشاتی نداریم و اشد مجازات قانونی در انتظار آنها است.

حسام در پایان از همه شهروندان خواست؛ هرگونه تخلف در حوزه آرد نانوایی ها و فروش غیرقانونی آرد و غیره را به صورت حضوری تلفنی از طریق سامانه ۱۳۵ و یا تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و جهاد کشاورزی گزارش کنند.

گفتنی است؛ صف‌های طولانی نان طی روزهای اخیر دوباره در گلستان به ویژه گرگان اوج گرفت و این مسئله موجب گله‌مندی مردم شده است.


http://www.caspiankhabar.com/93300



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96