اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گرگان، میزبان مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان گلستان، از برگزاری نخستین مرحله رقابت های دوچرخه سواری لیگ دسته یک باشگاه های کشور در گرگان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، مجتبی زنگی، اظهار کرد:نخستین مرحله مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری باشگاه های کشور۱۴۰۱، در رشته استقامت به میزبانی مرکز استان گلستان(گرگان)برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از ۱۸ لغایت ۲۰ خردادماه سالجاری برگزار می شود، ادامه داد: تاکنون ۱۵ تیم از اقصی نقاط کشور آمادگی خود را جهت حضور در این رقابت ها اعلام کرده‌اند.

زنگی، با اشاره به اینکه تیم ها از روز چهارشنبه در استادیوم شهدای کریم‌آباد گرگان پذیرش می شوند، خاطر نشان کرد:رقابت‌ها از روز پنج‌شنبه(۱۹ خرداد)در رشته استقامت استارت می خورد که دوچرخه‌سواران باید مسافت ۸۰ کیلومتری میدان شهرداری گرگان به سمت سه راهی امیر آباد و جاده سرخنکلا را طی کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در روز جمعه(۲۰ خرداد)در تایم‌تریل انفرادی در مسیر جاده سرخنکلا از ابتدای ورودی روستای رستم‌کلا تا امام زاده جعفر(لاین جنوبی)را به صورت رفت و برگشت رکاب خواهند زد، تصریح کرد:مسابقات مذکور در طول سال در ۴ مرحله برگزار می شود که ۲ مرحله استقامت و ۲ مرحله سرعت است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری گلستان، با تاکید بر اینکه میزبانی اولین مرحله رشته استقامت را استان گلستان بر عهده گرفته است، یادآور شد:مرحله دوم در یکی دیگر از استان های کشور برگزار می شود که میزبان رشته سرعت در هر ۲ مرحله، پیست  دوچرخه سواری  تهران است.


http://www.caspiankhabar.com/93309



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

دوچرخه سواری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96