اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هوشمندسازی یارانه نان به گلستان رسید/ آغاز نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌ها
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت بر واحدهای نانوایی گفت: نصب کارت‌خوان‌های جدید در نانوایی‌های استان گلستان آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  علی محمد زنگانه  صبح امروز در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهارداشت:در مدت 2 هفته در همه  نانوایی ‌های استان دستگاه کارت‌خوان‌نصب خواهد شد تا نظارت بیشتری بر نحوه توزیع ارائه نان صورت گیرد.

وی افزود:در مدت 2 هفته هوشمندسازی حمل آرد نیز صورت می گیرد.باید با همکاری فرمانداری ها و قرارگاه 17 ربیع نظارت ها افزایش یابد.

 استاندار  گلستان تاکید کرد:مجوز نانوایانی که تخلفات متعددی را مرتکب می شوند لغو خواهد شد و تلاش می‌کنیم این چرخه معیوب را اصلاح کنیم تا بدین وسیله تنبیهات به عنوان عاملی بازدارنده تبدیل شوند.
 

وی همچنین ضمن عذرخواهی از مردم بابت سختی ها و مشکلاتی که در دریافت نان با آن مواجه شده اند خاطرنشان کرد:امیدواریم با صبوری مردم فرایند معیوب آرد و نان اصلاح شود و شاهد کاهش مشکلات مردم شریف مان باشیم.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان هم در این جلسه گفت:با هدف مردمی‌سازی یارانه‌ها نصب کارت خوان های جدید را در نانوایی های سه شهرستان آزادشهر ،علی آباد کتول و گرگان آغاز کرده ایم و قرار است تا پایان خرداد تمام نانوایی استان به این دستگاه ها مجهز شوند.

افشار افزود:در حال حاضر هزار دستگاه کارت‌خوان تهیه شده که در حال نصب است.نصب این دستگاه‌ها رایگان بوده و هزینه ای برای نانوایی ها ندارد و اجباری است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود:مردم می توانند با تمام کارت های بانکی بدون محدودیت از نانوایی ها خرید کنند.

وی درباره قیمت نان گفت:قیمت نان افزایش نخواهد یافت و عرضه نان و سهمیه آرد نانوایی ها مانند قبل خواهد بود.


http://www.caspiankhabar.com/93311



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96