اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

۱۰ زندانی غیرعمد به کانون خانواده بازگشتند/ مهر رضوی بُن مایه بخشش و گذشت
رئیس کل دادگستری استان گلستان از آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد همزمان با دهه کرامت خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشتره به اینکه مردم ایران اسلامی و به تبع آن مردم شریف و مهربان استان‌گلستان همواره در مهرورزی و نیکوکاری زبان زد بوده اند، اظهار کرد:این بار نیز در ایام خجسته و مبارک دهه کرامت و میلاد سراسر نور فر زندان  حضرت موسی بن جعفر علیه السلام برگ دیگری از مهربانی و عطوفت این مردم به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان گرگان همزمان با دهه کرامت آزاد شدند، افزود:بدهی این مددجویان ۱۳ میلیارد تومان بود که شاکیان به حرمت امام هشتم علیه السلام و دهه کرامت نیمی از این‌مبلغ را بخشیدند.

رئیس کل  دادگستری  استان گلستان تصریح کرد:بخشی از این بدهی هم با کمک خیرین و ستاد دیه استان تامین شد و مابقی آن نیز با موافقت دادگاه به صورت قسطی توسط مددجویان پرداخت می شود.

آسیابی در ادامه با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۵۰ مددجوی بدهکار که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود زندانی بودند، آزاد شدند، اضافه کرد:امیدواریم بتوانیم با ترویج فرهنگ گذشت و بخشش در ادامه مسیر نیز شاهد تداوم این نگاه دینی و رئوفانه است.


http://www.caspiankhabar.com/93322



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96