اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اجازه نمی دهیم حقی از کارگر شهرداری علی آباد ضایع شود
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اجازه نمی دهیم حقی از کارگر شهرداری علی آباد ضایع شود و پیگیری مطالبات جامعه کارگری در اولویت برنامه های ما قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حسینعلی خواجه مظفری اظهار کرد:اتفاقی که در شهرستان علی آباد کتول در خصوص  ضرب و شتم   کارگر  رخ داد، قوه قضائی به خوبی ورود کرده و با متخلفان برخورد قضائی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه مرجع رسیدگی به دعوا و درگیری‌های فیزیکی قوه قضائی است، افزود:در صورتی که این کارگر علی آبادی دادخواستی در خصوص مسائل و مشکلات کار خود داشته باشد خارج از نوبت به پرونده آن رسیدگی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حقی از کارگر ضایع شود.

خواجه مظفری پیگیری مطالبات جامعه کارگری را از اصلی ترین وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و گفت:دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این بخش دارد و در سال جاری با همه مشکلاتی که در خصوص افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران وجود داشت اما با همکاری کارفرمایان این مسئله محقق شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد:نظارت بر امور کارگر و کارفرما و رسیدگی به مشکلات آنها را در سال جاری به جدیت دنبال کردیم و به دنبال این هستیم که قانون به خوبی اجرا شود.


http://www.caspiankhabar.com/93327



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96