اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس خبر داد

۹ فوتی و مصدوم در اثر واژگونی تیبا در گنبدکاووس
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان‌گنبدکاووس از فوت یک نفر و مصدومیت هشت نفر در اثر واژگونی یک خودروی تیبا در جاده گنبدکاووس به اینچه برون خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، اصغر نودهی با اشاره به اینکه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت  هلال احمر  استان گلستان(EOC)امروز خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو تیبا را به ما مخابره کرد، افزود: این حادثه در محور گنبد به اینچه برون و در سه راهی قراماخر رخ داده است.

وی با بیان اینکه حادثه در ساعت ۱۷ و سه دقیقه عصر رخ داده است، اظهار کرد:یک تیم زبده امدادی ما به همراه ناوگان خودرویی و یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه در این مورد ۹ نفر دچار حادثه شده اند، خاطرنشان کرد:یک نفر از این افراد در همان محل حادثه فوت کرده و هشت نفر نیز مصدوم‌شده اند.

نودهی با بیان اینکه ۶ نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد:یکی از مصدومان به صورت سرپایی درمان و یکی از مصدومان که خانمی ۱۴ ساله بود به علت ترومای کتف و پای چپ توسط تیم جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبد کاووس انتقال داده شد.


http://www.caspiankhabar.com/93335



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96