اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه موقت گرگان: مردم نسبت به تبلیغات‌های دشمنان هوشیار باشند
امام جمعه موقت گرگان با اشاره به هوشیاری مردم نسبت به تبلیغات‌های دشمنان، گفت: دشمن به هر قیمتی می‌خواهد که مردم را از انقلاب و اسلام جدا کند اما باهوشیاری مردم اکنون عزّتی که ایران و ایرانی دارد، حقیقتی انکار ناشدنی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ظهرامروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان اظهارداشت:دشمنان انقلاب اسلامی از عدم اطلاعات رسانه ای مردم با بمباران تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند و امیدواریم افراد جامعه با هوشیاری کامل،گول این تبلیغات را نخورند.

امام جمعه موقت گرگان افزود:در این بمباران تبلیغاتی جنایت‌های پدر و پسر پهلوی نادیده گرفته شده و از پادشاه خائن به عنوان اسطوره یاد می‌شود.اکنون هوشیاری مردم مورد انتظار است چرا که سرمایه‌های گرانبهایی از فرزندان پاک و مخلص نوجوان و جوان برای انقلاب اسلامی تلاش کردند امادر زمان حاضر دشمنان سعی در جدایی مردم از انقلاب دارند.

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد:در طول تاریخ دشمنان مستکبر از سخنان زیبا برای فریب مردم و جدایی از قرآن استفاده کردند که با بصیرت مسلمانان فعالیت های ضد اسلام آنها خنثی شده است.
 

برقرار اظهار کرد:دشمنان، استکبارگران جهانی همچون اسرائیل با بمباران تبلیغاتی انبوه رسانه ها سعی در ادامه جنایت های خود با به چالش کشیدن دیدگاه ها و عقاید مسلمانان دارند.

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد:قرآن کریم بارها بر علم، دانش، بصیرت، فهم و شعور تاکید فراوانی داشته تا حیله های دشمنان را مردم متوجه باشند و سخنان دشمنان را با تفکر و اندیشه به تمام جوانب آن نگاه کنند و فقط به ظاهر سخن توجه نداشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/93341



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96