اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سازمان مدیریت بحران ۱۰۰ میلیارد تومان برای لایروبی خلیج گرگان اختصاص داد
سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبار سازمان مدیریت بحران کشور برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان به دریا به سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص یافت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، رسول حسام ظهر امروز در بازدید از اجرایی پروژه  لایروبی   خلیج گرگان  اظهارداشت:در سفر ریاست جمهوری به استان گلستان و دستورات اجرایی رئیس جمهور، لایروبی خلیج گرگان آغاز و تامین اعتبار از سوی سازمان  مدیریت بحران  کشور انجام شد.

وی اظهار کرد:100 میلیارد تومان از محل اعتبار سازمان مدیریت بحران کشور برای لایروبی کانال‌های ارتباطی خلیج گرگان به دریا به سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص یافت و توسط اخذ قرارداد با پیمانکار قرارگاه خاتم الانبیاء در حال روند اجرایی عملیات هستند.

سرپرست معاونت پیشگیری و کاهش خطر پذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت:تجهیزات و ماشین‌آلات قرارگاه خاتم الانبیاء هم‌اکنون در منطقه حضور دارند و در حال احداث عملیات دایک در کانال‌های ارتباطی خلیج به دریا هستند.

حسام گفت:بیش از 6 بیل مکانیکی برای احداث دیواره دایک در کانال آشور مشغول فعالیت دارند.
 

اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان هم گفت:پس از سفر رییس جمهور به استان گلستان، تیم‌های فنی و مهندسی سازمان بنادر ایران برای اجرایی کردن مصوبات سفر، اقدامات لازم را انجام دادند.قرارداد‌ها و الزامات و عقد قرارداد بین کارفرما و پیمانکار انجام شده است.

وی افزود:5 دستگاه بیل مکانیکی برای احداث دیواره حفاظتی(دایک)در محدوده کانال آشور به طول 9 کیلومتر، عرض صد متر و عمق 160 سانتی متر مستقر هستند.همراه با ناظرین محیط زیست همه موضوعات فنی بررسی می‌شود.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت:یک دستگاه بیل مکانیکی سنگین نیز که مخصوص لایروبی است وارد منطقه شده است و یک دستگاه دیگر در روز‌های آتی وارد می‌شود.قبل از آغاز کار، اعتبارات لازم پرداخت شده و از لحاظ مالی مشکلی وجود ندارد.


http://www.caspiankhabar.com/93343



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96