اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در رقابت‌های آسیایی قطر

ژیمناست گلستانی فینالیست شد
رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان، از فینالیست شدن ژیمناست گلستانی در مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، علی عرفانیان، اظهار کرد:در روز دوم مسابقات  ژیمناستیک  هنری قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قطر برگزار می‌شود، ورزشکاران در سه وسیله پرش خرک، پارالل و بارفیکس با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان با بیان اینکه"مهدی الفتی"در پرش خرک به عنوان رزرو راهی فینال شد، خاطر نشان کرد:امروز(جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱)در فینال سه وسیله نخست،"سعیدرضا کیخا و مهدی احمد کهنی"در دارحلقه و خرک‌حلقه برای کسب عنوان قهرمانی با هفت ژیمناست دیگر رقابت می‌کنند.

عرفانیان، با اشاره به اینکه در نهمین دوره مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در قطر ١٩ کشور حضور دارند، تصریح کرد:در پایان تیم‌های برتر و ١۶ نفر برتر جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در انگلیس را به دست می آورند.

رئیس هیات ژیمناستیک استان گلستان، با بیان اینکه"مهدی الفتی"با ۲۱ سال سن یکی از پدیده‌های ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد:این ورزشکار با پیشرفت مثال زدنی در چند سال اخیر توانسته در سطح اول ورزش پرتحرک ژیمناستیک دنیا بدرخشد.

به گزارش ایسنا،"الفتی"ژیمناستیک را از سن ۱۰ سالگی شروع کرده و موفق شده است تاکنون مدال‌های مختلفی را در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی به دست آورد.


http://www.caspiankhabar.com/93344



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96