اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده پلیس فتا گلستان خبرداد

سرقت ۲۰ هزار دلاری از کیف پول ارز دیجیتال در گلستان
فرمانده پلیس فتا گلستان از سرقت ۲۰ هزار دلاری از کیف پول ارز دیجیتال در گلستان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی گلستان، سرهنگ«ابراهیم پرسا»از سرقت ۲۰ هزار دلاری از کیف پول  ارز دیجیتال  خبرداد و اظهار کرد:در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول وی مورد سرقت قرار گرفته، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان  پلیس فتا  قرار گرفت.

فرمانده پلیس فتا گلستان افزود:شاکی در اظهارات خود عنوان داشت که با فردی ناشناس در شبکه اجتماعی آشنا شدم که بیان داشته در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می کند و تصاویری از سود های کلان خود ارسال که بنده هم به جهت سرمایه گذاری و کسب منفعت مالی فقط اجازه انجام معاملات ارزی را به وی دادم و پس از مدتی سود خوبی را برای بنده به حساب کیف پول ارز دیجیتالم واریز شد.

وی ادامه داد:فرد ناشناس از بنده درخواست کرد اقداماتی را بر روی تلفن همراهم انجام دهم که بنده از آن اطلاع کافی نداشتم و دقیقاً خواسته وی را انجام دادم که پس از مدتی متوجه شدم از حساب کیف پول ارز دیجیتالم ۲۰ هزار دلار سرقت شده است.

سرهنگ پرسا افزود:با بررسی های تخصصی و تلاش کارشناسان پلیس فتا در جهت شناسایی هویت متهم سرنخ هایی از کلاهبردار سایبری بدست آمد که با تحقیقات پلیسی هویت متهم مشخص شد که با هماهنگی مقام قضایی محل اختفای وی که در یکی از استان های غربی کشور قرار داشت مورد شناسایی قرارگرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرم سایبری دستگیرشد.

وی به هموطنان هشدار داد:با توجه به نوظهور بودن حوزه ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری بدون دانش و آگاهی کافی در این زمینه، احتمال گرفتار شدن در دام کلاهبرداران اینترنتی دور از انتظار نیست و کاربران این حوزه دقت کنند که برای فعالیت در این زمینه به هیچ وجه به افراد ناشناس اعتماد نکرده و اطلاعات خصوصی و رمز کیف پول دیجیتال خود را در اختیار کسی قرار ندهند.


http://www.caspiankhabar.com/93395



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96