اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آخرین وضعیت کرونا در گلستان؛

روند افزایشی کرونا در گلستان/ ۶۸ نفر در مراکز درمانی بستری هستند
دانشگاه علوم پزشکی گلستان تعداد بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان‌های استان را ۶۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، طبق اعلام  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان، امروز دوشنبه ۲۰ تیر، ۶۸ نفر از مبتلایان به  کرونا  در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این تعداد نسبت به دو روز گذشته ۱۵ نفر افزایش داشته است.

از تعداد ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در گلستان، ۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا بستری هستند و ۹ نفر هم با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی گلستان، هیچیک از شهرهای استان گلستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی قرار ندارند، شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، آق قلا، بندرگز، کلاله، مراوه تپه، مینودشت و رامیان در وضعیت آبی و شهرستان‌های کردکوی، گالیکش، گمیشان، علی آباد کتول و ترکمن در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به نظر می‌رسد روند کاهشی آمار کرونا نباید موجب ساده انگاری این  بیماری  در جامعه شود، کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تأکید دارند که مردم همچنان باید نسبت به حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق هر سه دوز واکسن به ویژه تزریق واکسن یادآور کرونا اهتمام جدی داشته باشند و در صورت نادیده انگاری توصیه‌های بهداشتی اوج گیری دوباره کرونا و افزایش شمار بستری‌ها و مرگ و میر کرونایی دور از انتظار نیست.


http://www.caspiankhabar.com/93401



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96