اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان انتقاد کرد

مقاومت برخی دستگاه های گلستان در معرفی زمین برای مسکن ملی
استاندار گلستان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی در اختصاص دادن زمین‌های بدون استفاده خود به طرح ملی مسکن مقاومت می کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  علی محمد زنگانه  شنبه در شورای اداری استان اظهار کرد:با توجه به روند افزایشی ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت می‌یابد.

 استاندار  گلستان ادامه داد:مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان الگوی مردم باید نسبت به رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌ها و تزریق دز یادآور واکسن اقدام کنند.

وی با تأکید بر مبحث عفاف و حجاب، افزود:موضوع عفاف و حجاب یکی از مباحث مهم بوده که رعایت آن بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی از سوی کارکنان دستگاه‌های اجرایی الزامی است.

استاندار گلستان با بیان اینکه مدیریت مصرف برق به خوبی در سال جاری انجام شده، اظهار کرد:بر اساس ارزیابی‌ای که صورت گرفته، بخش اعظم دستگاه‌های اجرایی اقدامات اثرگذاری در کاهش مصرف برق داشته‌اند.

زنگانه ادامه داد:از متولیان امر این حوزه موظفند چنانچه دستگاهی مغایر با الگوی مصرف عمل کرده، با آن مجموعه برخورد جدی کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد:در حوزه آب نیز اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه‌های متولی انجام شده است.

وی افزود:نگاه ما در حوزه آب به سمت تولید است و لازم است که این نگاه به سوی مدیریت مصرف تغییر کند و این تغییر نگاه نیازمند همکاری رسانه‌ها است.

استاندار گلستان از ظرفیت حضور سرمایه‌گذاران در حوزه آب سخن گفت و اظهار کرد:ضمن استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای توسعه این حوزه، فرایند تجهیز چاه و حفر چاه‌های جدید در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد.

زنگانه از تشکیل شورای روابط خارجه خبر داد و گفت:برای توسعه روابط اقتصادی و حضور سرمایه‌گذاران، مباحث مربوط به خواهرخواندگی با ایالت منگستائو قزاقستان باید در دستور کار باشد.

وی افزود:اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه بیمه سلامت انجام شده که یک حرکت عالی و رو به جلو محسوب می‌شود و امیدواریم موانع موجود در حوزه نسخه الکترونیک و معضلات مورد انتظار رفع شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در برخی از دستگاه‌ها منوط به فروش برخی از اموال بلااستفاده‌ی آن مجموعه است، ادامه داد:برخی دستگاه‌های اجرایی در اختصاص دادن زمین‌های بدون استفاده خود به طرح ملی مسکن مقاومت کرده و امیدواریم هرچه سریع‌تر نسبت به این موضوع تجدیدنظر کنند.

زنگانه ادامه داد:در حال حاضر در روستاهای استان معضل تخصیص زمین برای اجرای طرح  نهضت ملی مسکن  تا حدودی رفع شده اما در شهرها نیز هنوز با این معضل روبرو هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/93425



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96