اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان خبر داد:

روزشماری برای افتتاح «سورتمه ریلی» در گرگان
شهردار گرگان با اشاره به تلاش شهرداری برای توسعه فضاهای تفریحی و رفاهی برای شهروندان گرگانی، گفت: سورتمه ریلی در گرگان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، مهندس  محمدرضا سبطی  در حاشیه بازدید از پروژه  شهربازی  مدرن با اشاره به اینکه توسعه خدمات رفاهی و تفریحی در سطح شهر  گرگان  یکی از اولویت های ماست، اظهار کرد:شهر زنده و با نشاط شهری است که فضاهای لازم برای فعالیت و پوشش همه نیازهای فرهنگی، هنری، رفاهی و تفریحی مردم را در آن شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز نیازمند بسترهایی برای پر شدن اوقات فراغت در فضایی امن و سالم هستند، افزود:البته تلاش خواهیم کرد در کنار توسعه این فضاها تدابیری نیز برای بهره مندی از فعالیت های فرهنگی و هنری به منظور غنابخشی محتوایی به فعالیت ها بیاندیشیم.

شهردار گرگان از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه سورتمه شهر بازی مدرن در قالب دو ایستگاه با دقت بسیار بالا خبر داد و خاطرنشان کرد:یکی از علت های تاخیز جزئی در روند اجرای پروژه این بود که ما بعد از ورود میدانی و مطالعات در فاز دوم پروژه یعنی سورتمه ریلی، علاوه بر ملاحظات پدافند غیرعامل ناچار به برخی اصلاحات در نقشه شدیم که کمی از سرعت ما در اجرای پروژه کاست.

سبطی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد در  دهه فجر  امسال ایستگاه سورتمه ریلی در گرگان به بهره برداری برسد، ادامه داد:قطعا توسعه این گونه فضاها به توسعه گردشگری و افزایش ماندگاری مسافر در سطح شهرستان گرگان نیز کمک شایانی خواهد کرد.

وی از رسیدن محموله سورتمه ریلی خریداری شده از خارج کشور به اداره کل گمرکات هرمزگان خبر داد و گفت:مدیران پروژه شهربازی مدرن شهر گرگان در صدد هستند تا مراحل ترخیص این محموله را با سرعت و دقت انجام دهند تا در هفته های آتی شاهد انتقال آن به گرگان باشیم.

شهردار گرگان با تقدیر از همراهی و حمایت های شورای اسلامی شهر، اضافه کرد:این همدلی و هم افزایی می تواند با تلاش و همت بیشتر به رشد و شکوفایی ظرفیت های متعدد شهر گرگان در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن کمک شایانی کند.


http://www.caspiankhabar.com/93432



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96