اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خودروهایی که به جای بنزین، گازوئیل زدند!/ ماجرا چه بود؟
تعدادی از شهروندان ضمن گلایه از جایگاه سوخت «طاطار» در محور گنبدکاووس-مینودشت اعلام کردند که روز گذشته خودروی آنها به دلیل استفاده از گازوئیل به جای بنزین دچار مشکل شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، روز گذشته تعدادی از رانندگان که برای سوخت رسانی خودروی خود به جایگاه  بنزین «طاطار»بین  گنبد کاووس و مینودشت مراجعه کرده بودند که پس از تکمیل سوخت رسانی خودروی آنها دچار مشکل فنی موتوری می شود که بعد از بررسی مشخص شد گازوئیل به‌جای بنزین وارد موتور خودروها شده و خودروها خاموش شده‌اند و دیگر روشن نمی‌شوند.

یکی از شهروندان گفت:روز گذشته که برای سوخت رسانی به خودروی خود به جایگاه بنزین طاطار مراجعه کردم بعد از زدن بنزین ناگهان خودروی بنده دچار مشکل شد و دیگر روشن نشد که با امداد خودرو تماس گرفتم و بررسی آنها نشان داد به جای بنزین از گازوئیل استفاده شده است!

وی افزود:متأسفانه به دلیل این اتفاق دو روز اذیت شدم و هزینه دادم، حتی در آن روز به گفته کارشناس امداد خودرو، خودروهای زیادی که در جایگاه سوخت طاطار، بنزین زده بودند در جاده ماندند.

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان درباره جزئیات این ماجرا گفت: سوخت ارائه شده در جایگاه های مختلف از نظر کمیت و کیفیت دارای استاندارد قانونی است و هیچ گونه مشکلی ندارد.

مرتضی مقدس افزود:هر کدام از شهروندان که در این خصوص دچار مشکل شدند مدارک و مستندات را به ما ارائه کنند موضوع را پیگیری می کنیم و در صورت صحت ماجرا اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.


http://www.caspiankhabar.com/93442



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

بنزین گنبد


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96