اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گرگان زیرساخت‌های کافی برای ماندگاری مسافران ندارد
فرماندار گرگان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه گردشگری است، از نبود زیرساخت‌های کافی برای ماندگاری مسافران و گردشگران در گرگان گلایه کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، عیسی پایین‌محلی عصر امروز در جلسه خدمات سفر شهرستان گرگان با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان اظهارداشت:یکی از بسترهای شکوفایی اقتصاد به ویژه در حوزه  گردشگری ، ماندگاری مسافران و گردشگران در آن منطقه است.

 فرماندار  گرگان افزود:متأسفانه زیرساخت‌های لازم برای اقامت و ماندگاری مسافران وگردشگران در شهرستان فراهم نیست.تا وقتی نتوانیم مدت زمان حضور گردشگران را در شهرستان گرگان افزایش دهیم، نمی‌شود به بهبود وضعیت درآمدی و اقتصادی مردم نیز امیدوار بود.

وی با اشاره به اوج‌گیری دوباره  کرونا  در شهرستان گرگان گفت:متأسفانه تابستان امسال با شیوع مجدد کرونا همراه شده و هر روز به تعداد بیماران بستری در بخش‌های عادی و آی‌سی‌یو افزوده می‌شود.علاوه براین بیماری التور نیز که ناشی از مصرف آب و غذای آلوده است نیز با گرمتر شدن هوا احتمال بروز و ظهور دارد که لازم است هم مردم و هم دستگاه‌های متولی حساسیت بیشتری نسبت به این مسائل داشته باشند.

پایین‌محلی با تأکید براینکه باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهتر خدمات و سفری امن و ایمن برای مسافران و گردشگران بهره گرفت، خاطرنشان کرد:نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج نظارت خود را بیشتر کنند تا ما شاهد سرقت و تعرض به مسافران یا گردشگران نباشیم.
 


http://www.caspiankhabar.com/93444



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96