اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ماجرای به کما رفتن مادر باردار علی‌آبادی بر اثر قصور پزشکی چه بود؟
دانشگاه علوم پزشکی گلستان به خبرهای منتشره در فضای مجازی مبنی بر به کما رفتن یک مادر باردار بر اثر قصور پزشکی در بیمارستان علی آبادکتول واکنش نشان داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، چند روز گذشته خبر به کما رفتن یک مادر باردار به علت  قصور پزشکی  در  بیمارستان  علی آبادکتول در فضای مجازی دست به دست شد، در خبرها عنوان شد که حال این بانوی جوان به دلیل عدم بررسی دقیق کادر درمانی بیمارستان بقیه الله الاعظم این شهرستان رو به وخامت رفت و در نهایت بیمار به کما می رود.

این موضوع در نشست خبری چند روز گذشته سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با رسانه ها هم مطرح شده بود که«سعید گل فیروزی»، ضمن اظهار بی اطلاعی اعلام کرد دانشگاه علوم پزشکی پس از بررسی ابعاد ماجرا، جزئیات آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

در پاسخ به مطالب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قصور در ارائه خدمات پزشکی به مادر باردار در بیمارستان بقیه الله الاعظم علی آبادکتول به اطلاع می‌رساند؛ بیمار خانم ۳۸ ساله بود که در ۲۴ تیر ماه با شکایت مسمومیت غذایی به اورژانس مراجعه و توسط پزشک ویزیت و اقدامات درمانی برای وی آغاز می شود که با رضایت شخصی و هماهنگی با آمبولانس خصوصی بیمارستان علی آبادکتول را ترک و به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه می‌کند که در آنجا با تشخیص حاملگی خارج رحمی تحت عمل جراحی قرار گرفته و بعد از چند روز ترخیص می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ لازم به ذکر است که حین مراجعه به بیمارستان علی آباد همراهان و همچنین بیمار اطلاعی از بارداری نداشته و بیمار در طول درمان هیچ وقت در کما نبوده است.


http://www.caspiankhabar.com/93447



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96