اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رگبار و رعد و برق گلستان را فرا می‌گیرد
مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به‌نسبت قوی به گلستان از پنجشنبه گفت: رگبار و رعد و برق پیامد فعالیت این سامانه در استان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  نوربخش داداشی  روز سه‌شنبه اظهار داشت:تا عصر امروز به واسطه رطوبت هوا، شرایط برای تداوم بارش و ابرناکی آسمان مهیا خواهد بود اما از عصر و با کاهش تدریجی ناپایداری هوا، افزایش ابر و بارش پراکنده مورد انتظار است و دمای هوا روز چهارشنبه در نواحی مرکزی استان بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی به نسبت قوی از روز پنجشنبه در استان گفت:آب گرفتگی برخی معابر و بالا آمدن برخی رودخانه‌های فصلی از پیامدهای فعالیت این سامانه بارشی است و انتظار داریم در این مدت مسافران و گردشگران از نشستن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مدیرکل  هواشناسی  گلستان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش‌ها در مازیاران رامیان به میزان ۱۸.۵ میلیمتر، پاقلعه ۱۶ و زرین‌گل علی‌آباد و گمیشان ۱۵ میلیمتر گزارش شد.

گلستان ۱۵۶ ایستگاه و سامانه هواشناسی از انواع مختلف شامل سینوپتیک، اقلیم شناسی، باران‌سنجی، جاده‌ای، جو بالا، باران سنجی خودکار و پایش گرد و غبار دارد.

گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی از جنوب با سمنان، از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از شمال با ترکمنستان همسایه است.


http://www.caspiankhabar.com/93453



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96