اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



با حضور مدیران کشوری؛

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور «حمید سلامتی» به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیین تودیع و معارفه مدیرکل  منابع طبیعی  و آبخیزداری  گلستان  پیش از ظهر یکشنبه با حضور معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در سالن یگان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، از زحمات« عبدالرحیم لطفی »به عنوان مدیرکل سابق قدردانی و« حمید سلامتی »به عنوان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری با اشاره به روز جنگلبان و تلاش این عزیزان اظهارکرد:رشادت‌های جنگلبانان باعث حفظ حریم جنگل‌ها شده است.

نقی شعبانیان با بیان اینکه نمی‌توان به تنهایی از منابع طبیعی حفاظت کرد، ادامه داد:باید تمام بخش‌ها به کمک منابع طبیعی آمده و این هنر مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری است که بتواند بین دستگاه‌های اجرایی تعاملی برقرار کند.

شعبانیان تصریح کرد:مردم در حال حاضر در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطالبه گر و دغدغه مند هستند و باید بین مردم و منابع طبیعی ارتباط خوبی برقرار شود.

معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد:امروزه در دنیا به جنگل به عنوان منبع تولید چوب نگاه نمی‌کنند و ارزش زیست محیطی جنگل‌ها و اکولوژیکی این منابع با ارزش دارای اهمیت بیشتری است.

شعبانیان با بیان اینکه منابع طبیعی استان گلستان شرایط ویژه ای دارد، گفت:در مدیریت پایدار از جنگل‌ها انتظار ما این است که با پشتوانه علمی و ارتباط با دانشگاه گام‌های خوبی در حفظ و حمایت از این عرصه‌ها برداشته شود.

وی خاطر نشان کرد:در فعالیت‌های آبخیزداری باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که پوشش گیاهی از نظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کند.


http://www.caspiankhabar.com/93472



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96