اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دادستان علی آبادکتول خبر داد:

تخریب 24 سازه غیرمجاز در علی‌آبادکتول
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول از ممانعت جدی و قاطع دستگاه قضایی از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، مرتضی ذوقی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر  تخلف  قانونی به نوعی اقدامی غیراخلاقی نسبت به طبیعت، مردم و حقوق سایرین است، اظهار کرد:با تمام قدرت و به صورت کامل با هر گونه تخلف در این حوزه برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید با ساخت و سازهای غیرمجار از همان مرحله ساخت و قبل از اتمام کار برخورد شود، افزود:ضمن افزایش نظارت باید مردم نیز در این امر به ما کمک کرده و با گزارشات خود دستگاه قضا را برای برخورد با اینگونه تخلفات یاری دهند.

 دادستان  عمومی و انقلاب شهرستان علی آبادکتول با تاکید بر اینکه این بناها به صورت غیرمجاز در روستاهای«خارکلاته»،«اسلام آبادسیستانیها»،«اودک دوجی»،«کردآباد»،«دارکلا»و«حاجی‌کلاته»این شهرستان در حال ساخت بود، تصریح کرد:با ورود دادستانی به این موضوع و برخورد با تخلف؛ این بناها تخریب شدند.

ذوقی تصریح کرد:در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی، ساخت و ساز در زمین‌های کشاورزی و باغی نیاز به مجوز امور اراضی دارد.
وی با تاکید بر افزایش گشت های نظارتی برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز از مردم درخواست کرد:با ساخت بدون مجوز، سرمایه خود را هدر ندهند و زمین‌های کشاورزی را از بین نبرند.


http://www.caspiankhabar.com/93476



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96