اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعزیرات گلستان:

متصدی تعویض روغن در تعزیرات حکومتی گرگان محکوم شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: متصدی تعویض روغن خودرو در گرگان به جبران خسارت وارده در حق شاکی خصوصی و دولت محکوم شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، تقی حسام پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:با شکایت فردی علیه متصدی تعویض روغن خودرو مبنی بر اینکه در تعویض روغن خودرو تقلب و به دلیل استفاده از روغن بی کیفیت به خودرو وی خسارت وارد شده لذا صورتجلسه ای تشکیل و به  تعزیرات حکومتی  گرگان ارسال و در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان افزود:پرونده برای رسیدگی به هیئت بدوی گرگان ارجاع و پس از رسیدگی های قانونی لازم و براساس شواهد و قرائن و نظر کارشناس رسمی دادگستری،  تخلف  تقلب در فروش روغن تقلبی و بی کیفیت را محرز و مسلم تشخیص داد.

وی اضافه کرد:متخلف، به استناد ماده ۵۹ قانون نظام صنفی به جبران خسارت وارده به مبلغ ۵۶۸ میلیون و ۴۷۰ هزار یال در حق شاکی خصوصی و به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

عضو شورای قضائی استان گلستان گفت:پس از تجدید نظرخواهی متهم پرونده در شعبه هیئت تجدیدنظر اداره کل تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از اخذ نظریه کارشناس سه نفره رای صادره تایید و برای اجرا به واحد اجرای احکام ارسال شد.


http://www.caspiankhabar.com/93483



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96