اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل بیمه سلامت گلستان:

یک میلیارد تومان در طرح دارویار به داروخانه های گلستان پرداخت شد
مدیرکل بیمه سلامت گلستان از پرداخت یک میلیارد تومان به داروخانه‌های طرف قرار داد با اداره کل بیمه سلامت به منظور اصلاح سیاست‌های ارزی دارو و در راستای اجرای طرح دارویار خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سید محمد حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:پرداخت ویژه به  دارو خانه‌ها ی استان بابت طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو آغاز شد.

مدیرکل  بیمه سلامت  گلستان افزود:طرح دارو یار از بیست و سوم تیر ماه سال جاری و پس از تغییر قیمت دارو و به منظور حمایت از داروخانه‌ها برای جلوگیری از کمبود نقدینگی در بازار دارو اجرایی شد و در مرحله اول اجرای این طرح پرداخت سهم ارز دارو از سوی اداره کل بیمه سلامت گلستان به داروخانه‌های این استان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی ادامه داد:طرح ملی دارویار به منظور اصلاح سیاست‌های ارزی دارو و با هدف کاهش پرداختی مردم و منطقی شدن قیمت دارو اجرایی شده است.

حسینی افزود:همچنین با تخصیص اعتبار به استان برای پرداخت مطالبات داروخانه‌ها، با پرداخت بیش از ۶ میلیارد تومان همه مطالبات داروخانه‌های استان تا پایان تیرماه پرداخت و تسویه شد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان بیان کرد:در این طرح ۳۶۶ قلم داروی ضروری، یارانه سلامت می‌گیرند و ۱۱۹ قلم داروی بدون نسخه که پیش از این تحت پوشش بیمه نبوده، تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.


http://www.caspiankhabar.com/93495



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96