اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان: دستگاه‌های نظارتی بدون هیچ مسامحه‌ای با تخلفات برخورد کنند
فرماندار گرگان با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی با وجود برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون از برگزاری میزهای خدمت امتناع می‌کنند، گفت: هیچ بهانه‌ای در این زمینه پذیرفتنی نیست و حتما با دستگاه‌هایی که در زمینه خدمت به مردم کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیرکل  بازرسی  استان گلستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)اظهار داشت:امام حسین(ع)در همان مسیری است که خداوند ایجاد کرده و برای همین این نهضت هیچ گاه از تاریخ پاک‌نخواهد شد و هر ساله هم با شور و شکوه بیشتر برگزار می‌شود.

 فرماندار  گرگان با بیان اینکه«ولایت‌پذیری»اصلی است که همه انسان‌ها با آن سنجیده می‌شوند، گفت:از زمان پیامبر عظیم‌الشان اسلام تاکنون هر کسی که با ولایت زاویه پیدا کرد دچار خسران و خار و خفیف شده است.

وی در بخش دیگر سخنانش با تأکید بر امر نظارت خاطرنشان کرد:دستگاه‌های نظارتی در برخورد با تخلفات، به هیچ وجه مسامحه و تعارف نکنند و اگر مدیری تخلفی کرده یا حقی از مردم و بیت‌المال تضییع کرده است به شدت با او برخورد کنند.

پایین‌محلی با بیان اینکه عمر مدیریت و مسئولیت کوتاه و زودگذر است، گفت:به‌ازای هر صندلی مدیریتی در جمهوری اسلامی 72 شهید تقدیم شده است و اگر به خون این شهدا خیانت کنیم، عاقبت‌به‌خیر نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط اقتصادی سختی قرار دارد، اظهار کرد:وضعیتی که در آن قرار داریم حتی سخت‌تر از دوران جنگ بوده و لازم است همه مسئولان، مدیریت جهادی داشته باشند.
 

فرماندار گرگان با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان و برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین(ع)تأکیدکرد:همه پروتکل‌های بهداشتی مانند کم بودن ساعات برگزاری مراسم، استفاده از ظروف یکبار مصرف برای توزیع غذای نذری، استفاده از ماسک در مراسمات و غیره باید مورد توجه هیئت‌های عزاداری قرار داشته باشد.

وی در ادامه از دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت‌های برق و آب وفاضلاب خواست تا پایان فصل گرما نهایت دقت را در امر خدمات‌رسانی داشته باشند و نگذارند مردم دچار مشکل شوند.توجه به امر فرهنگ‌سازی در موضوعات مختلف از جمله مدیریت مصرف در اولویت کار دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

پایین‌محلی اضافه کرد:شهرداری‌ها نیز اقدامات پیشگیرانه در خصوص مدیریت بحران‌را در دستور کار قرار دهند و تدابیر لازم را بیندیشند.

وی بر برگزاری مستمر جلسات قرارگاه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت:یکی از مشکلات جامعه در شرایط کنونی مسئله بدحجابی و بی‌حجابی بوده که لازم است دستگاه‌های فرهنگی برنامه جامعی در این خصوص داشته باشند.

فرماندار گرگان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست پروژه‌های نیمه‌تمام مهمی را که قابلیت تکمیل وبهره برداری کامل را دارند به فرمانداری اعلام کنند.همچنین دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای نقاط قوت و عملکرد دولت سیزدهم را برای جامعه تبیین کنند.

وی درباره برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز گفت:جنگ به واقع یک دانشگاه انسان‌ساز بود که انسان‌های بزرگی مانند شهید سلیمانی‌ها، شهید همت‌ها، شهید باکری‌ها و...را تربیت کرد.در این هفته یکی از برنامه‌های مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی تکریم خانواده‌های معظم شهدا باشد.

پایین‌محلی تذکر جدی به مدیران دستگاه‌های اجرایی درباره برپایی میزهای خدمت در مصلی نمازجمعه داد و گفت:طبق برنامه‌ای که به دستگاه‌های مختلف اجرایی ابلاغ شده، زمان برگزاری میز خدمت هر دستگاه تعیین شده و لازم است دستگاه‌ها پس از برگزاری، گزارش میزخدمت را برای فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود:متأسفانه به‌رغم اطلاع‌رسانی که صورت گرفت برخی دستگاه‌ها از برپایی میزخدمت به بهانه‌های مختلف امتناع کردند که این مسائل به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و قطعا با مدیرانی که در زمینه خدمت به مردم کم کاری داشته باشند برخورد خواهدشد.


http://www.caspiankhabar.com/93496



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96