اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

بخاری های ناایمن تا شهریور از سطح مدارس گلستان جمع آوری می شود
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به وجود بخاری‌های غیراستاندارد در مدارس استان، گفت: تمام این بخاری‌ها تا پایان تابستان از سطح مدارس جمع آوری می شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سید رضا نظری به مناسبت  روز خبرنگار  اظهار کرد:خبرنگاران، دیده بان اصلی نظام بوده و رسالت بزرگی دارند و مطالبه گری آن ها باعث، رشد و شکوفایی جامعه شده و به واسطه تیزبینی که دارند سبب توسعه استان خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود:باید روحیه مطالبه گری را هم در دانش آموزان ایجاد کنیم که اگر این عمل اتفاق بیفتد باعث رشد جامعه خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع آوری بخاری‌های غیراستاندارد از سطح  مدارس ، بیان کرد:در دولت جدید اعتبار خوبی برای این مسئله در نظر گرفته شده و تمام این بخاری‌ها تا پایان تابستان از سطح مدارس جمع آوری خواهند شد.

نظری اضافه کرد:در نوسازی مدارس تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رسانده و بخشی را تا مهر و بخشی هم تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از شناسایی محلات آسیب پذیر در سطح استان در راستای عدالت آموزشی خبر داد و گفت:برای تک تک این محلات برنامه داریم.

وی بیان کرد:اگر قرار است مباحث آموزش به خوبی شکل بگیرد باید درون مدرسه‌ای باشد و این مسأله را در جوامع پیشرفته هم مشاهده می کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/93518



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96