اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آبادکتول خبر داد

سقوط مرد ۲۶ ساله از ارتفاعات آبشار "شیرآباد"
رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آبادکتول از سقوط یک مرد ۲۶ ساله از ارتفاعات آبشار "شیرآباد" خبر داد و گفت: مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، ذبیح الله افشانی اظهار کرد:متاسفانه سقوط از ارتفاع آبشار شیرآباد موجب مصدومیت یک مرد ۲۶ ساله شده است.

وی افزود:ساعت ۱۴ و ۳۷ دقیقه امروز سقوط یک نفر از ارتفاعات آبشار شیرآباد به  هلال احمر  خان‌ببین گزارش شده که بلافاصله نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی در محل  حادثه  حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر علی‌آبادکتول تصریح کرد:پس از حضور نیروهای امدادی در محل حادثه اقدامات لازم برای نجات فرد حادثه‌دیده انجام شد و مصدوم به دلیل درد در ناحیه لگن برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا(ع)خان‌ببین منتقل شده است.

افشانی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به همراه چهار نیروی نجاتگر هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد:مردم به ویژه گردشگران هنگام حضور در ارتفاعات و مناطق کوهستانی نکات ایمنی را رعایت کنند تا دچار سانحه نشوند.

گفتنی است؛ آبشار شیرآباد در شهرستان رامیان و در 6 کیلومتری جنوب شهر خان‌ببین و در میان جنگلی بسیار زیبا واقع شده‌و دارای 30 متر ارتفاع است.


http://www.caspiankhabar.com/93526



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96