اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گالیکش:

واحد تولیدی سنگ های مصنوعی هفته دولت در گالیکش افتتاح می شود
فرماندار گالیکش گفت: بهره برداری از واحد تولیدی انواع سنگ‌های مصنوعی، آغاز عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی و کلنگ زنی واحد پرورش ماهیان سردآبی از جمله پروژه های هفته دولت گالیکش است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی جوان حاذق‌خواه بعدازظهر شنبه در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد:همزمان با هفته دولت امسال ۶۵ پروژه با ۱۸۴ میلیارد تومان و با  اشتغال زایی ۱۴۴ نفر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.۴۷ پروژه افتتاحی و ۶ پروژه نیز آغاز عملیات اجرایی خواهد داشت.

 فرماندار   گالیکش  افزود:افتتاح کارخانه تولیدات شیمیایی با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۶۰ نفر، بهره برداری از واحد تولیدی انواع سنگ‌های مصنوعی، آغاز عملیات اجرایی بازارچه صنایع دستی، کلنگ زنی ساختمان اداری فرمانداری گالیکش و واحدهای پرورش ماهیان سردآبی و خشکبار از جمله پروژه‌های مهم اقتصادی و تولیدی در هفته دولت است.

وی بیان کرد:پروژه‌های عمرانی هفته دولت هم شامل گازرسانی، مرمت و بهسازی بافت‌های روستایی، احداث مسکن برای مددجویان و غیره از دیگر پروژه‌های این بخش است.

جوان حاذق خواه ادامه داد:در سفر رئیس جمهور ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و ۴۷۴ میلیارد تومان در بخش تسهیلات برای شهرستان گالیکش پیش بینی شد.

فرماندار گالیکش به برخی از مصوبات سفر اشاره کرد و افزود:۲۲ میلیارد تومان اعتبار در اواخر سال ۱۴۰۰ برای تسریع در ساخت بیمارستان گالیکش اختصاص یافت.

وی اضافه کرد:مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان در سال ۱۳۸۶ کلنگ زنی و ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در سفر رئیس جمهور ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شد تا فاز یک پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد.


http://www.caspiankhabar.com/93550



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96