اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

دستگیری کارچاق کن مدعی نفوذ در دادگستری/ ۱۶ آپارتمان دستخوش آقای متخلف
رئیس کل دادگستری استان گلستان از دستگیری کارچاق کن مدعی نفوذ در دادگستری که ۱۶ آپارتمان رشوه دریافت کرده است در این استان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه گستره رصد حفاظتی دستگاه قضا را در استان گلستان به نحو مطلوبی افزایش داده ایم، اظهار کرد:تلاش کرده ایم در عین ایجاد فضای امن و آرام در حوزه های مختلف قضایی رصد کاملی را از تمامی جوانب و اتفاقات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در قالب طرح کنترل ورود و خروج افراد به  دادگستری  ها و محوطه بیرونی مجتمع های قضایی استان، کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمدها و پرسه بی مورد یک نفر مشکوک شدند، افزود:پس از بررسی متوجه شدند این فرد  کارچاق کن  است و با ادعای نفوذ در دادگستری از افراد پول دریافت می کند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با تاکید بر اینکه این فرد در یک فقره از فعالیت های مجرمانه خود ادعا کرده بود با زد و بند و نفوذ در دادگستری می تواند نظر کارشناسی و رای قاضی را در پرونده اختلافی ِ مربوط به ۶۰ واحد آپارتمان در گرگان به نفع یکی از طرفین پرونده، تغییر دهد، خاطرنشان کرد: این کارچاق در ازای این ادعا ، ۱۶ واحد آپارتمان را به عنوان ِ دست خوش گرفته بود که با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هنگام نقل و انتقال ِ صلح نامه این واحدها، دستگیر شد.

آسیابی از دستگیری این کارچاق کن و همدست وی در شهرستان گرگان خبر داد و تصریح کرد:تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه داشته و موضوع تا شناسایی تمامی ابعاد پرونده و افراد درگیر در آن پیگیری خواهد شد.

وی از مراجعان به مجتمع های قضایی استان خواست فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورده و پرونده خود را از مسیر قانونی دنبال کنند، ادامه داد: حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان نیز با شماره موبایل ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ از مردم خواسته است در شناسایی سوء جریان های مالی و فساد اداری و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان، مشارکت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93573



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96