اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس شورای حل اختلاف گلستان خبرداد؛

پایان اختلاف بر سر تقسیم ارثیه ۵ میلیارد تومانی در گرگان
رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف گرگان به دعوای ۶ ساله بر سر ارث و میراث، پایان داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، احمد جعفری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:در راستای پویش کشوری به عشق امام حسین(ع)گذشت می‌کنم، اختلاف ۶ ساله اعضای یک خانواده بر سر میراث پدری با پادرمیانی اعضای  شورای حل اختلاف  گرگان، ختم به خیر شد.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت:کشمکش فرزندان این خانواده هشت نفره بر سر نحوه تقسیم اموال تا دعوا و نزاع چندباره و تشکیل پرونده‌های متعدد در محاکم هم پیش رفت.

معان قضایی رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد:پرونده این اختلاف اوایل مرداد امسال برای صلح و سازش از دادگاه به شعبه هفت شورای حل اختلاف گرگان ارجاع شد.

جعفری افزود:سرانجام پس از چندین نشست با پادرمیانی اعضا شورای حل اختلاف، ورثه درباره چگونگی تقسیم اموال به توافق رسیدند و به این ترتیب کشمکش ۶ ساله، تمام شد.

احمد جعفری افزود:با حل و فصل اختلاف اعضای این خانواده، تمام پرونده‌هایی که از سال ۱۳۹۶ در محاکم استان برای تقسیم ماترک تشکیل داده بودند هم، بسته شد.

لازم به ذکر است، همزمان با آغاز محرم، پویش«به عشق حسین(ع)می بخشم»همزمان با سراسر کشور در گلستان هم با هدف ترویج و گسترش فرهنگ صلح و سازش، به راه افتاد.


http://www.caspiankhabar.com/93575



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96