اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد

کشف روغن احتکاری در علی‌آبادکتول/ جریمه میلیاردی محتکر
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم روغن مایع و جامد احتکاری در شهرستان علی آبادکتول خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، تقی حسام صبح امروز چهارشنبه دو شهریور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:براساس گزارش مدیریت جهادکشاورزی علی آبادکتول کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم  روغن  جامد و مایع در انباری نزدیک به یکی از فروشگاه ها در دستور کار  تعزیرات حکومتی  قرار گرفت.

وی افزود:پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم، متهم را به استناد ماده ۶۰ قانون نظام صنفی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ضبط کالا محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به اینکه با تجدید نظرخواهی متهم، پرونده در شعبه دوم تجدید نظر مرکز استان رسیدگی و رای صادره مورد تأیید قرار گرفت، تأکید کرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی،  احتکار  و سایر تخلفات اقتصادی و صنفی موارد را به ما گزارش کنند.

حسام از مردم خواست هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی ۱۳۵به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و یا با تلفن ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا  جهاد کشاورزی  گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93576



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96