اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



احداث بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی گرگان سرعت می‌گیرد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش بهداشت و درمان، گفت: بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی آیت الله طاهری حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد که با کمک شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت تکمیل می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  سعید گل فیروزی  صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور 5 مصوبه مهم در حوزه  عمرانی  داشتیم، اظهار داشت:4 طرح در حوزه عمرانی و بیمارستان ی و یک مصوبه هم در حوزه تعمیرات و بازسازی بخش بهداشت و درمان که بخش عمده‌ای از این اعتبار جذب شده است.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی  استان گلستان افزود:بیمارستان 600 تختخوابی آیت الله طاهری که با اختصاص اعتبار ساخت آن شتاب گرفته است از مهم‌ترین این طرح‌ها بود.

وی تصریح کرد:شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت در حال تکمیل این پروژه است و حدود 30 درصد این طرح پیشرفت دارد.

گل فیروزی تصریح کرد:پروژه دوم بیمارستان گمیشان است وبا توجه به منطقه محروم بودن گمیشان این پروژه هم سرعت گرفته که در برنامه تا 1403 این بیمارستان باید تکمیل شود.
 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در هفته دولت طرح‌های مهمی به بهره برداری می رسد، افزود:آموزشی شدن چهار بیمارستان پیامبراعظم(ص)، طالقانی، مطهری و شهدای گنبدکاووس است که در این هفته محقق می شود.

گل‌فیروزی تاکید کرد:مجتمع عالی سلامت گنبدکاووس نیز مصوب وزارت بهداشت را اخذ کرده و در چند رشته در مقطع کاردانی از سال 1402 شروع به پذیرش دانشجو می‌کند.

وی افزود:‏بهسازی و تکمیل سلف سرویس مرکز دانشجویی گرگان، تجهیز و بهره برداری از خوابگاه دانشجویی آموزشگاه بهورزی با ظرفیت 200 نفر، آغاز ساخت دانشکده بهداشت با 3 هزارمترمربع زیربنا و 60 میلیارد تومان اعتبار، افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت پیرواش، آزمایشگاه مرکزی کلاله و مرکز جامع خدمات سلامت شهری 2، مرکز جامع خدمات سلامت نوکنده و پروژه زیست پزشک بندرگز از جمله مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی گلستان است.

گل‌فیروزی افزود:بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان علی آبادکتول به عنوان یکی از بهترین اورژانس‌های کشور در هفته دولت انجام می‌شود و مجموعه اعتبار این طرح ها برای تکمیل 50 میلیارد تومان است.


http://www.caspiankhabar.com/93582



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96