اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



درآمد ناخالص گلستان باید به ۲۲۴ هزار میلیارد تومان برسد
استاندار گلستان گفت: استان گلستان دارای ظرفیت‌ها و مزیت های زیادی است و براساس چشم‌اندازی که ترسیم شده، باید به میانگین کشور برسیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  علی محمد زنگانه  ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های  هفته دولت  اظهارداشت:ما در استان گلستان یک چشم‌انداز مقدس داریم و همه برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.این چشم انداز منبعث از نظام مسائل استان است.

وی افزود:سرانه درآمد ما نصف متوسط کشور است.باید مدام این را از خود بپرسیم با وجود ظرفیت‌های بی‌شماری که داریم چرا باید درآمد ناخالص ما 56 هزار میلیارد تومان باشد.

 استاندار  گلستان گفت:استان گلستان دارای ظرفیت‌ها و مزیت های زیادی است و باید سرانه درامد و تولید را از این وضعیتی که هست و جزو 4 استان آخر کشور هستیم، تغییر دهیم.

زنگانه گفت:براساس چشم‌اندازی است که ترسیم شده است، باید به میانگین کشور برسیم.حداقل ما باید درآمد ناخالص خود را به 112 هزار میلیارد تومان برسانیم.
 

وی افزود:براساس محاسبات  اقتصادی  و قواعد سرمایه گذاری باید دو برابر آن یعنی 224 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اتفاق بیفتد.البته رسیدن به این چشم انداز سخت و چالش برانگیز است.

استاندار گلستان اظهار کرد:تحقق این چشم‌انداز نیازمند کوشش، تلاش و همت بزرگ و همچنین وحدت، انسجام، همدلی و همراهی خواهد بود.

وی اظهارداشت:مجموع سرمایه گذاری‌ها باید از محل منابع عمومی و جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی تحقق پیدا کند.

استاندار گلستان گفت:برای توسعه و پیشرفت استان باید زیرساخت‌ها را ایجاد کنیم.در برخی استان ها دهه های قبل این زیرساخت‌ها ایجاد شد اما ما در گلستان دچار چند دهه عقب ماندگی هستیم.

وی افزود:در سفر رئیس جمهور، دولت سیزدهم برای اینکه عقب ماندگی‌ها را برطرف کند گام بزرگ را برداشت و 12 هزار میلیارد تومان مصوبه برای استان داشتیم.


http://www.caspiankhabar.com/93584



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96