اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کارمند قلابی دادگستری گلستان دستگیر شد
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: فردی که با عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد در گرگان دستگیر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی اظهارداشت:در پی گزارش‌های مردمی به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مبنی بر  کلاهبرداری  یک کارمند دادگستری، موضوع با حساسیت پیگیری شد.

وی افزود:پس از مدت‌ها رصد اطلاعاتی، کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان موفق شدند این متخلف را که در محوطه بیرونی دادگستری گرگان پرسه می‌زد، شناسایی و دستگیر کنند.

آسیابی افزود:این فرد در پوشش مسافرکش، افراد را از جلوی دادگستری گرگان سوار می کرد و در بین راه با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری، مامور نیروی انتظامی یا کارمند حفاظت و اطلاعات، به افراد وعده می‌داد در ازای دریافت پول، می‌تواند رای پرونده را، به نفع متقاضی تغییر دهد.

این مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان گفت:این فرد که مجرم سابقه‌دار است در محل اختفای خود در گرگان دستگیر و برای تکمیل تحقیقات فعلا بازداشت است.
 

رئیس کل دادگستری استان گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: از مسیرهای قانونی پرونده‌های خود را دنبال کنند و فریب کلاهبرداران و مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند.

آسیابی از هم استانی ها خواست:گزارش های مربوط به سوء جریان‌های مالی و فساد اداری و کارچاق‌کنی را به شماره 09111758367 پیامک کنند.

وی افزود:این سامانه پیامکی، پل ارتباط با افرادی است که می‌خواهند فساد اداری و  کارچاق کن ی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره‌های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و اداره کل زندان‌ها و همچنین وکلا و کارشناسان را در استان افشا کنند.


http://www.caspiankhabar.com/93587



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96